Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Urząd Miasta Chełmży
Adres elektronicznej skrzynki podawczej: elektroniczna skrzynka podawcza UM Chełmży
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – (konto jest bezpłatne).
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu (w godz. 7:00-15:00, we wtorek w godz. 8:00-16:00) do Sekretariatu mieszczącego się w pokoju nr 2 przy ul. Hallera 2 w Chełmży na następujących nośnikach danych:
- Dyskietka 1,44 MB,
- Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0,
- Płyta CD-RW.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- PDF
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Aby uzyskać wgląd w stan realizacji sprawy należy wejść tutaj.
Złożenie formularza do Urzędu Miasta Chełmży