Menu

Aktualności

Nawigacja

Pozostałe aktualności:

Treść

Nabór kandydatów na asystentów do świadczenia usług asystencji osobistej

Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży ogłasza nabór kandydatów na asystentów do świadczenia usług asystencji osobistej, w ramach realizowanego przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, finansowanego z  Funduszu Solidarnościowego.

WYMAGANIA WOBEC KANDYDATA:

a) posiadanie kwalifikacji w następujących zawodach i specjalnościach: asystent osoby
      niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog,
      terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, siostra PCK,  fizjoterapeuta  

lub

b) co najmniej 6-miesieczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej   
     pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia
     osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu.

PODSTAWA ZATRUDNIENIA: umowa zlecenie.

OBOWIĄZKI ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ:

Usługi asystencji osobistej polegają na wspieraniu przez asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w różnych sferach życia, w celu zwiększenie szans osoby niepełnosprawnej na prowadzenie bardziej niezależnego/samodzielnego i aktywnego życia, dążenie do poprawy funkcjonowania osoby niepełnosprawnej w jej środowisku, zwiększenia możliwości zaspokajania jej potrzeb oraz włączenia jej w życie społeczne, poprzez:

1) wsparcia Uczestnika w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny 
       osobistej;

2) wsparcia Uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról  w rodzinie;

3)  wsparcia Uczestnika w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania;

4) wsparcia Uczestnika w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się  z otoczeniem.

CV wraz z wymaganymi dokumentami należy składać osobiście w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Chełmży, ul. Hallera 19 pokój nr 5 oraz dział usług opiekuńczych (budynek w podwórzu).

lub

pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży, ul. Hallera 19, 87-140 Chełmża

Dokumenty będą przyjmowane do dnia 23.12.2024 r.

Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu 56 675 24 69 w.31/43 lub w siedzibie MOPS Chełmża, ul. Hallera 19   pokój nr 5 oraz dział usług opiekuńczych (budynek w podwórzu).

Osoby prowadzące: Magdalena Szroeder oraz Beata Jędzura.

 

  • autor: Magdalena Szroeder, data: 2024-12-09

Wstecz

Banery

[obiekt mapy] Urząd Miasta Chełmża

Urząd Miasta Chełmża  
ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża
tel. +48 56 675-22-91
fax +48 56 675-21-22
e-mail: um@chelmza.pl