Urząd Miasta Chełmża
ul. Hallera 2, 87-140 Chełmża
tel. +48 56 675-22-91
fax +48 56 675-21-22
e-mail: um@chelmza.pl
Chełmża Urząd Miasta
-
-
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
- Ułatwienia dostępu
-
Wyszukiwarka
Menu
Menu
Aktualności
Nawigacja
Treść
Nabór kandydatów na asystentów do świadczenia usług asystencji osobistej
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży ogłasza nabór kandydatów na asystentów do świadczenia usług asystencji osobistej, w ramach realizowanego przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, finansowanego z Funduszu Solidarnościowego.
WYMAGANIA WOBEC KANDYDATA:
a) posiadanie kwalifikacji w następujących zawodach i specjalnościach: asystent osoby
niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog,
terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, siostra PCK, fizjoterapeuta
lub
b) co najmniej 6-miesieczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej
pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia
osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu.
PODSTAWA ZATRUDNIENIA: umowa zlecenie.
OBOWIĄZKI ASYSTENTA OSOBISTEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ:
Usługi asystencji osobistej polegają na wspieraniu przez asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w różnych sferach życia, w celu zwiększenie szans osoby niepełnosprawnej na prowadzenie bardziej niezależnego/samodzielnego i aktywnego życia, dążenie do poprawy funkcjonowania osoby niepełnosprawnej w jej środowisku, zwiększenia możliwości zaspokajania jej potrzeb oraz włączenia jej w życie społeczne, poprzez:
1) wsparcia Uczestnika w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny
osobistej;
2) wsparcia Uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról w rodzinie;
3) wsparcia Uczestnika w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania;
4) wsparcia Uczestnika w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem.
CV wraz z wymaganymi dokumentami należy składać osobiście w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Chełmży, ul. Hallera 19 pokój nr 5 oraz dział usług opiekuńczych (budynek w podwórzu).
lub
pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chełmży, ul. Hallera 19, 87-140 Chełmża
Dokumenty będą przyjmowane do dnia 23.12.2024 r.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu 56 675 24 69 w.31/43 lub w siedzibie MOPS Chełmża, ul. Hallera 19 pokój nr 5 oraz dział usług opiekuńczych (budynek w podwórzu).
Osoby prowadzące: Magdalena Szroeder oraz Beata Jędzura.
- autor: Magdalena Szroeder, data: 2024-12-09